Os reflexos pandêmicos no ensino ofertado pela rede pública de Maceió/AL
políticas públicas e dignidade sob as perspectivas de Habermas
DOI:
https://doi.org/10.21728/logeion.2023v9nesp.p201-207Keywords:
Rede de ensino público, HabermasAbstract
.
Downloads
References
BRASIL. Constituição da República Federativa do Brasil. Brasília, 1988.
BRASIL. Leinº 9.394 de 20 de dezembro de 1996. Lei de Diretrizes e Bases da Educação. Brasília: MEC, 1996.
FREIRE, Paulo. Educação como prática da liberdade. 31.ed. Rio de Janeiro: Paz e Terra, 2008.
FREIRE. Paulo. Pedagogia do oprimido. 17.ed. Rio de Janeiro, Paz e Terra, 2001.
FREIRE, Paulo. Pedagogia da esperança: umreencontrocom a pedagogia do oprimido. 3.ed. São Paulo, Paz e Terra, 1994.
DIÁRIO OFICIAL ELETRÔNICO DO MUNICÍPIO DE MACEIO. Disponível em: http://www.cress16.org.br/admin/wp-content/uploads/2020/04/DECRETO-8853MACEIO.pdf. Acesso em: 05 de setembro de 2022.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
The journal is published under the Creative Commons - Attribution - Noncommercial - Share Alike 3.0 Brazil.
The published work is considered collaboration and therefore the author will not receive any remuneration for this as well as anything will be charged in exchange for publication.
All texts are responsibility of the authors.
It’s allowed partial or total reproduction of the texts of the magazine since the source is cited.