Dotting learning journeys (.lj): proposed methodological construct for mapping educational information spaces

Autores/as

  • Ismael de Moura Costa iNuTech - Instituto NuTech de Pesquisa Aplicada em Ciência, Tecnologia e Inovação
  • André Henrique de Siqueira

DOI:

https://doi.org/10.18225/inc.soc.v17i2.6992

Palabras clave:

information science, computer science, education; ontology, didactics, instructional design

Resumen

ARAÚJO, L. C. Configuração: Uma perspectiva de Arquitetura da Informação da Escola de Brasília. 2012. Dissertação (Mestrado em Ciência da Informação) — Faculdade de Ciência da Informação, Universidade de Brasília, Brasília, 2012.

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Referencias

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Publicado

19/04/2024

Cómo citar

Dotting learning journeys (.lj): proposed methodological construct for mapping educational information spaces. (2024). Inclusão Social, 17(2). https://doi.org/10.18225/inc.soc.v17i2.6992